piątek, 7 listopada 2014

Błędy na tsū

Zmyłki i pomyłki czyli dużo poprawek, które czekają tsū.


Zastanawiałem się jakie treści powinny pojawiać się na blogu i uznałem, że poradniki poradnikami, z czasem będzie pojawiać się ich coraz więcej, ale przede wszystkim będę przekazywał Wam moje wnioski płynące z korzystania z samej platformy.

Dla tsū to dopiero początek działalności, więc boryka się z wieloma problemami. Przysłaliście do mnie wiele zapytań, informując ponadto, że support nie reaguje na Wasze maile. Postaram się kilka z nich tutaj przedstawić abyście wiedzieli, że większość użytkowników ma podobne problemy. 

Temat 1 - niepokojąco zmniejszające się przychody 


Maya przysłała zrzut swojego bank-u, informując, że z dnia na dzień przybywa Jej "followers-ów i wpisów ale nie odbija się to na jej przychodzie. Co więcej wczoraj po raz pierwszy, nie otrzymała za swoje treści ani centa. 



Tutaj Łukasz informuje, że ma podobne kłopoty, oraz, że jego wykresy ni jak nie pokrywają się z rzeczywistymi informacjami o liczbie wyświetleń z listy postów w stosunku do wykresu. 

Temat 2 - bany na koncie a nawet usunięte konto.

Jedna z koleżanek, której konto znajduje się w mojej strukturze Family Tree zobaczyła dzisiaj bardzo przykrą informację związaną z jej kontem.


a w strukturze Family Tree wygląda to tak:


Sandra czeka teraz na odpowiedź supportu, a ja będę śledził rozwój Jej sprawy.

Wnioski

Nie martwcie się o to, że w chwili obecnej portal serwuje nam kilka kłopotów, niezgodności czy przerw w działaniu. Z czasem błędy będą znikać a my cieszyć się będziemy z faktu, że zaczęliśmy jako pierwsi a nasza struktura Family Tree urosła bardziej niż mogliśmy sobie wyobrazić. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz